2 Haziran 2010 Çarşamba

YİNE Mİİİ!!!


Yine filmi başa sardık son bir kaç gündür.Bu eve ilk adımımı attığım andan beri evimizle yıldızlarımız hiç barışmadı ;evde, yaşayan soluk alan bir varlıkmış da benim bu hislerimden dolayı benden intikam alıyormuş gibi ilk günden beri bize sorun çıkarıp durdu(.Aslında bu evi neden seçtik anlayamıyorum şehir merkezi dışında,taliş için çocuk parkları olan,site vss oluşunun dışında hiç bir artısı,albenisi yoktu tayin taşınma derken karambole gelip tuttuk sanırım)
Evimize 2 aylık periyotlar şeklinde gelen sitenin elektrik ustası,4 ayda bir gelen su tesisatçıları   acil kodu ile telefonları kayıtlı olacak şekilde yakın-samimi-laubali  ilişkiler kurmamıza sebep olan evcağızımız yine yaptı yapacağını....
Ali'nin nöbetçi olduğu bir gün( ki bunu da anlamlandıramıyorum artık evde ne zaman olağanüstü bir durum olsa ali nöbetçi taliş ateşlenir ali nöbetçi,taliş kaza geçirir ali nöbetçi,evi su basar ali yine nöbetçi)gelenek bozulmadı ana kız pazar pazar kahvaltımızı yapmış eve gelmişken patt sesiyle beraber elektrik gitti ...usta geldi anlayamadım sorunu dedi usta gitti,başka bir usta geldi o da anlayamadım dedi  gitti ,derken başka bir usta yok anlayamıyorlar uzun araştırmalar yapılan konsorsiyumlar  gelen anlayamadık deyip arkasına bakmadan gidiyor hava karadı( neyse ki cücem karanlıktan korkmuyor )vs vss derken ertesi gün eve gelen usta bize yaptığı 1 saatlik brifden sonra deneme yanılma yoluyla bir çözüm buldu da elektriğimize kavuştuk(.Bu olaydan sonra  bir eve gelen elektrik kaç wattır 3 fazı 2 faza nasıl çeviririz  gibi konularda da engin bilgi sahibi oldum.)
Bu olaydan ne ders çıkardık;oturacağınız eve kanınız kaynamadı mı,bir yerini beğenmediniz mi,ııhh olmamış mı dediniz hemen binayı terk edin yoksa fena intikam alıyorlar benden söylemesi...
Home home sweet home'uma not:) :Sevgili evcağızım seninle geçici bir süre barış imzalamaya karar verdim.Ben seni sevmeye çalışırken sende şu 1,5 aylık dönemde bize sorun çıkarmasan da gül gibi yaşayıp gitsek...ardından söz hemen terk edeceğim seni,hemde arkama bile bakmadan....
uzaylı anne uzlaşmacı;)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails