30 Mayıs 2010 Pazar

YUH BE!



İş yerinde tacize uğramak istemiyor musunuz işte bu haber tam size göre.Mesai arkadaşınız olan potansiyel tacizci!!! erkek arkadaşınıza doğru çıkarın memenizi  korkmayın efendimm başlayın emzirmeye emzirin emzirin bakın bakalım tacizci kalıyor mu memlekette (hepsi potansiyel tacizciden tecavüzcüye dönerse beni sorumlu tutmayın ama)...öyle bir kere iki kere de değil  tamı tamına 5 kere emzireceksiniz hemde...tecavüze uğramadan sapık damgası yemeden bu işten sıyırabilirseniz  emzirdiğiniz kişiyle akraba olduğunuz varsayımıyla artık gönül rahatlığı ile  yan yana mesai harcayabilirsiniz.Hatta ve hatta sıkı durunn başınızı bile açabilirsiniz....Yok ben elin adamını emziremem diyorsanız doğru yoldasınız demektir çalışmayın efendim oturun evcağızınız da çalışmak da neyin nesi...haramdır günahtır ayıptır.....

yıkanmak istemeyen bir velet sahibi misiniz.yormayın o güzel canınızı yapılan bir araştırmaya göre(bu araştırmaları kim yapıyor merak içindeyim) pis çocuklar daha zeki oluyormuş.Ben de bu haberin yalancısıyım.Her allahın günü banyoya girmesi için yalvar yakar,o rapunzel misali saçları yıka tara kurut derdim şu dakika itibariyle bitti maksat çocuğum zeki olsun  zararın neresinden dönersek kar dimi ama...
içses: Eskiden sümüğünü (hatta abartıp bokunu yiyen diyenleri bile duymuşluğum var) yiyen çocuk zeki olur derlerdi bakın varmış işte gerçeklik payı :))

2 yorum:

nhn dedi ki...

habere şok geçirdim gülayy... bu ne ya...

gülay dedi ki...

kadını kimliksizleştirmeye,işlevsizleştirmeye,sapkın emmellere alet etmeye muta nikahları 7 yaşında evlendirilen çocuklar derken gelinen son nokta işte bu nihancığım ...yuh demekten başka bir şey bulamadım

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails