30 Mayıs 2010 Pazar

ROMANTİZM PATLAMASI



.3 hatunu evde yalnız bırakırsanız ne yapar sorusunun yanıtını veriyorum sevgili okur; yer içer araya bir romantik komedi filmi sıkıştırır ardından yine yer,yine içer ve yine bir romantik komedi filmi; acıktığını hisseder yine yer ve yine içer ve  lanet bir romantik komedi filmi daha,sonuç mu??? bu kadar romantizm patlamasından sonra içeri giren kocanın her hareketine gıcık olan,çakırkeyif,ota moka gülen, bir grup şirazesi kaymış kadınla karşı karşıya kalırsınız.
(İnsanın bir günde 3 adet Sandra Bullock filmi seyretmesi için ya aklından zoru olması lazım yada kocasına fena halde kızgın.... üstüne üstlük ben Sandra Bullock sevmem bile....).

4 yorum:

AYŞE dedi ki...

bu üç kadından biri sendin galiba gülay:)bu arada tema çok güzel olmuş..

gülay dedi ki...

bendim ayşecim içim dışım sandra aplaa oldu şiştim şiştim:)

nhn dedi ki...

ben de istiyorum yaa çakırkeyf, romantik komedi, 3 hatun evde yalnızz ohhh gelsin börekler gitsin kekler ne güzel :)))

gülay dedi ki...

ne güzel olurdu nihancığım...keşkeee
börek kek olayına pek girmedik daha çok çerez bira makarna üçlüsüne takıldık:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails