28 Mayıs 2010 Cuma

SON GÜNLERDE...


Son günlerde.....

  • Son günlerde bir yerde yatma hevesi peydah oldu kuzuda.Evde olan bilumum yorganlar üst üste konulup küçük hanıma yer yatağı yapıyoruz her gece; hayır hazırlaması bir dert sabahları onları toparlamak ayrı dert zaten ,saldım çayıra mevlam kayıra durumunda evin içi.Meğer benim cüce montessori ye göre uyumak istemiş de ben idrak edememişim onca zamandır
  • Hummalı ve ketum bir şekilde yıl sonu gösterisine hazırlanıyor Taliş.Öğretmenleri sürpriz olmasını istediği için(ayol bunu da sürprize çevirmenin ne anlamı varsa artık)durumla ilgili tek bir kelime duymak imkansız Talişden.Tek bildiğim kızlar kelebek kanadı,oğlanlar arı kanadı takacak ve ingilizce şarkı söyleyeceklermiş.Merak içindeyim neler çıkaracak ortaya bir grup afacan cüce:)
  • Bir anne çocuğu ile ilgili hangi cümleyi duyarsa yaklaşık 2 saat ağzı kulaklarında gezer?Talya çok mutlu bir çocuk ve bu cevaba müteakip suratta salak bir gülümseme ile ortalıkta şapşal şapşal dolanma hali.Çok onore edici cümleler kuruldu şimdiye dek Taliş ile ilgili ama beni en çok mutlu edeni işte bu tamamdır Gülay doğru yoldasın!! dedirteni bu cümle oldu.
  • Son günlerde okula gidiyor olmasının ve benim tamamen yaz moduna girmemden dolayı Taliş ile doğru düzgün bir faaliyet yapamıyor olmamız ,rahatsızlık vermeye başladı.Yaptığımız yegane şey meraklı minik dergisinin oyunlarını oynamak,Tübitak dergilerini çalışmak,play-doh eğlence zamazingosu ile oyun hamurundan yemekler hazırlamak,kitap okumak (ki bunu aktivite olarak görmüyoruz uzun zamandır,olması gereken ritüellerimizden biri zaten).Acil bir şekilde toparlanmak lazım...
  • Yazın gelişi ile beraber tostos ailesi için diyet çanları çalmaya başladı.Birimizin bir diğerimizden pek de farkı olmadığı için bu yılki 'amanınn yaz geldi rejime başlamak lazım, karpuz peynir yanın da bol bol sebze yemek lazımı" kendimize şiar edinip acilen diyet moduna girmeliyiz de nasıl olacak bizde ki bu iştahla onu hiç bilmiyorum
  • Okuduğum bir kitaptaki şu söze takıldım uzun zamandır,Çocuğun neyi öğrendiği değil,nasıl öğrendiğidir asıl olan. Ne güzel,ne sade,ne açıklayıcı bir cümle değil mi?
***Fernando Botero,The Family

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails