26 Mayıs 2010 Çarşamba

RUTİN...


Son günlerde manasız bir koşuşturma ile geçiyor günlerimiz.Artık rutine dönüşen Antalya kaçamağımız bol güneş bol deniz bol gıda yüklemesi,şımarıklığın sınırlarını zorlayan Talya cücesi
-2. çocuk muuuu amanın.... yok mu nöbetçi bir jinekolog tüplerimi bağlatacağım
nidalarıyla gezinen sıyırık anne
-mok mu vardı da evlendim kaçıp gitsem ıssız bir ada da lost olsam
içsesiyle kafası ellerinin arasında kara kara düşünen bir baba
işte bizim evin son günlerde ki genel hali... yani değişen pek bir şey yok;)
Tek atraksiyonumuz Antalya dönüşü babaanne ve dedenin sağlık kontrolleri için bizimle gelmeleri oldu.Çekilen tomolar,emarlar kalp ekoları kan tahlilleri sonucu endişe edecek bir durum olmadığını öğrenip her beraber rahat bir nefes aldık.Taliş ise evde babaanne ve dedeyle bol bol vakit geçirdi oyunlar oynadı şımardı tepindi vs vsss
velhasılı kelam bizim yakada  hayat aynı rutinliğin de devam etmekte...
gider ayak az biraz da müzik:)

2 yorum:

Berna dedi ki...

Gülay'cığım, bu ne hal :))) Resimdeki gibi değilsin di mi?? :))))
Ah, bu şarkıya ben, en çok da eşim bayılırız, oh dinliyorum misss gibi :)Fizy de olmasa :P

gülay dedi ki...

:)Berna'cığım bir tek bigudilerim eksik birde pembe sabahlığım:))
mehmet güreli'ye de,bu şarkısına da bayılıyorum ben de:)

ve YAŞASIN FİZY;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails