14 Mayıs 2010 Cuma

DİYALOGLAR


Mekan:
tuvalet
-anneeee biliyormusun kayyanın titisi varr
-hııııı
-talyacım o titi değil p.p....ayrıca erkeklerin p.p.si olur daha önce konuşmuştuk bunu seninle hatırladın mı??
-hatırladımmmm
-nereden biliyorsun kayranın p.p.si olduğunu
-kayya söyledi "benim titim vay dedi"
-annee kızların neyi varr?
içses:ulen ne demeli ki öyle bir kelime bulmalıyım ki hem kavram kargaşasına yol açmasın; hemde yaşından büyük algılayamadığı bir şey olmasınn
-kem kümm kutu evettt taliş; kızların kutusu olur
içses:yuhhh gülay sana 10 dakika düşündün bula bula bunu mu buldun jinekoloğun gibi çiçek deseydin bari
hatun kırk yıllık vajene çiçek dedi yaaa ulen deli paratoneri miyim neyim bilemiyorum ki
-anneeee 
-anneeeee
-hıı efendim kızım 
-kayya ayakta çiş yapıyo
içses: bu kayyayı bir yakalarsam var yaa... yalnız kreşte var 10 tane oğlan biz  kayraya takılı kalmışız ne iş?
-gel talyacım bak sana ne göstereceğim
talişin oyun odasına gidilir erkek bebeğimiz bir güzel soyulur yanına da kız bebeğimiz ve ilk ders başlar
-talyacım erkekler p.p.leri ile ayakta işeyebilirler çünkü uzundur ancak kaka yapacaklarında kızlar gibi oturarak kaka yaparlar yanii p.p.ler çiş yapmaya yarar,kızlar ise "kutu"ları ile çiş yaparlar,popoları...
-anne  o popo değil labaaaaaaa
-pardon labaları ile kaka yaparlar
not:taliş 6 aydır popo yerine  kendi uydurduğu bir kelimeyi yani labayı kullanıyor popo demek ayıpmış da?
-anladın mı talyacığım
-anladımm

şimdilik.....

 Google aramalarında p.pi kelimesini sapıkça aratarak bloguma gelen bir manyak yüzünden p.p.kelimesini böyle kodlamak durumunda kaldım.Bu sapıklardan korunmak için daha ne yapmalıyım bilmiyorum ki...

2 yorum:

Berna dedi ki...

Gülay'cığım, iç seslere çok güldüm :))) Uydurma kelimeler de çok alem, özellikle çiçek :P

gülay dedi ki...

sorma bernacığım o an ne diyeceğimi bilemedim "kutu" çıktı bir anda ağzımdan:))
çiçek olayı ise karı koca bize küçük çaplı bir dumur yaşatmıştı jinekoloğumun muayenehanesinde:))aklımıza geldikçe güleriz halaaa:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails