12 Ocak 2010 Salı

İNSANLIK İÇİN KÜÇÜK,KADINLAR İÇİN BÜYÜK ADIM:)


   Bu buluş insanlık için küçük ama biz kadınlar için büyük bir adım ey kadın arkadaşlarımm!!!!!
Şimdi soruyorum bu bu nedir bu...adından yola çıkarsak bizlere sihirli bir arkadaşlık vadediyor???
Ben de bıraktığı ilk izlenim ise içine çekirdek koyup yolda belde yememiz için yapılan küçük koni gibi??
Veya çocukken annanelerimizin mevlüt dönüşü getirdiği içi envai çeşit şeker dolu şeker konisi mi acabaa?
yada ne bileyim dile gelip derdimize derman mı buluyor???
hadi sizleri merakta bırakmayayımm:)
Efem bu alet pardon karton koninin işlevi kadınların ayakta kolayca hacet gidermesine yarayan bir aparatmış:)))
 - valla ben bunu düşünmüştümm hem de 7 yaşımda :)
ancak o zaman bu fikrim ailemde pek taraftar bulmamış olacak ki annemin
-bu ne hall her şeyin çiş olmuşşşş kızlar ayakta işemez otur bakayım şu klozete
 diyerek çemkirmesiyle ayakta hacet giderme hayallerim suya düşmüştü.
Ancak görüyorsunuz ki arkadaşlarım aklın yolu bir bakın elin ecnebisi bu sorunu nasıl çözmüş sihirli bir arkadaşlaa....

    Her yerde bu güzel görüntüleri görmek isteriz efemm,dedim yaa gün bugündür               


                                            Yaşasın ayakta işeme özgürlüğümüz:)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails