12 Ocak 2010 Salı

EYVAH KIZIM BÜYÜYOR:)



Kızım büyüyor,şaka gibi cümleler kurmaya başladı
-annecim ben caillou posteri istiyorum
-peki tatlım poster ne demek biliyor musun sen???
-evettt duvara asılır ökçe(özge demek istiyor:))ablam genç bir kadın yaa(genç kadınımız da 15 yaşında) onun duvarında abili  posterler var ben de caillou'lu poster istiyorum
-zuha haaaa ay dur konuşamıyorummm
-olar yafrumm olarrr (ay ne dedi bu banaaaa ha ha haaaa)
-aanneeee ama takvimli olsunn
artık takvim nedir diye sormaya cesaret dahi edemedim.
Büyüyor bu yavrular heyyhatt baksanıza duvarlarına poster asmak bile istiyorlar.Bir kaç ay sonra benim yafru odasına Edward Cullen posteri de asmak isterse emin olun hiç şaşmam

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ONLAR O KADAR ÇOK ŞSY BİLİYORLAR Kİ BENİM TORUN DA PRENSES POSTERİ İSTİYOR 3 YAŞINDA VEDE ERKEK BİR CÜCECİK.CİN GİBİLER CİN.ALLAHA EMANET OLSUNLAR

nhn dedi ki...

takvimli calliou posteri haa.. süpersin talya :))

gülay dedi ki...

sevgili nineciğimm prenses posteri isteyen minik cüceyi çok öptümm çok afacan bunlar yaaa:)))

gülay dedi ki...

nihan sormaa;)ilk aşkımız şu çirkin keltoş oğlan yaa yanarım yanarım ona yanarım:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails