25 Ocak 2010 Pazartesi

BUNU BEN YAPTIM

            
 Son günlerde keyif alarak yaptığımız aktivitelerin konusu ya kardan adam yada sayılar.

İlk resimde yazılı rakamların sayı değeri  kadar lego parçasını bulma oyunu oynuyoruz Talişkoyla...
İkinci resimde ise elimizde rakamların yazılı olduğu kartonları karışık bir biçimde yere dağıtıp söylediğim rakamın üzerine basmasını istedim Talişkodan..

.Burada ise ilk çizgi çalışmalarımızı görüyorsunuz.Kar tanesini kardan adama,sulama kapını çiçeklere ulaştırmak için zikzaklı ve eğimli kesik çizgileri birleştirmesi gerek.

3 yorum:

nhn dedi ki...

kalem tutan tombiş ellerin güzelliğine bak yaa.. ne güzel tutuyo taliş maşallah..

Berna dedi ki...

Daha dün biz de çizgi çalışması yaptık Ekin'le. Ben de bloga koyacaktım :) Çok güzel tutuyorlar kalemi değil mi? Minicik eller, öpülesi eller :)))

gülay dedi ki...

nihan canım teşekkür ederim;)
bernacığım merakla bekliyorum"küçük ressamın" ilk çizgi çalışmalarını eminim şahane şeyler ortaya çıkacaktır...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails