25 Ocak 2010 Pazartesi

BUGÜN NELER YAPTIM

Sevgili Nihan'ın blogunda çok sevimli bir aktivite ile karşılaştım.Renkli su oyunu bu aktiviteyi biraz daha zenginleştirerek kırmızı ve sarı renkte hazırladığımız sulara biraz da sıvı sabun ekleyerek Talyanın bugünde keyifli vakit geçirmesini sağlamaya çalıştım.İşin açıkçası bu kadar keyif alacağını aktiviteye başlarken hiç düşünmemiştim saatlerce baloncuk yaptı sevimli cücem işte bunlarda resimlerimiz:)


Her zamanki gibi bu kadar oyun kesmedi Talişkonun hızını ve parmak boyası yapmak istedi baloncukların hemen ardından bende hazır bu kadar sulu ve renkli!!!bir aktivite ile yeterince kirlenmişken parmak boyasına izin verdim.İzin verdim diyorum çünkü Talya parmak boyası ile çalışmaktan sıkılınca hemen kendini boyamaya kalkıyor o sebepten banyo yapacağı günlere denk getirmeye çalışıyorum parmak boyası-sulu boya çalışmalarını


Ardından ise temizliğe vurdu kendini benim küçük kakılmışım:))nasıl gayretle ev süpürdü-sildi görmeniz lazımm::

İşte bugünümüzde böyle geçti.Umarım sizlerin günüde Taliş kadar renkli ve eğlenceli geçmiştir

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails