7 Ekim 2009 Çarşamba

NELER YAPTIK NELERRRRRRRR

Talya'yı ev içinde oyalayabilmek gün geçtikçe o kadar zorlaşıyor ki..her an değişik atraksiyonlar,oyunlar ,faaliyetler yapma derdinde kuzu ben ise onun bu her dem hareket haline uyum sağlamakta biraz da yaşım gereği:)) zorlanıyorum işte bu sebepten bende kendimi kes yapıştır işlerine verdim...eee bu koca gövdeyle takla atmak cidden zor oluyor çünkü:)))
neler mi yapıyoru(z)m .Yaptıklarımızın bir kaçının resimlerini fikir vermek açısından hemen yüklüyorum ..unutmadann bu faaliyetlerin bir çoğunun esin kaynağı işte bu sitedir.
Papatyalı kraliçe tacımız ne kadar uğraştıysam da bununla poz verdirtemedim küçük hanıma bu durumda görev dipsye düştü:)

Sanal akvaryumumuz


İşte küçücük acemice yapılmış yelkenlimiz:)babasının en büyük hayali..

bu da resimde yeterince anlaşılamasa da dürbünümüz



sevgili Ayşemin fikir annesi olduğu elma ağacımız biz biraz çiftlik haline dönüştürdük:)


pullu balığımız kesme işleri benden yapıştırma taliş hanımdan

Bir gece taliş uyurken hazırladığım oyuncak televizyon ancak talişkonun çok da ilgisini çekmedi.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails