28 Ekim 2009 Çarşamba

KENDİ KENDİME SAÇMALAMALAR.


Hadi artık itiraf edeyim ben bayaa bayaa kötü bir bloggerım zaten bu blogun açılış amacı da çokça kendimle konuşmalarımı ve benim küçük cücemle yaptıklarımızı takip edebilen bir kaç yakın dostla paylaşmaktı.Meğer neler varmış bu blog dünyasında son bir kaç gündür fırsat buldukça bloglar arası bir gezintiye çıkıyorum...ve tahminleriniz ötesinde eğleniyorum.Bir çoğumuz çocuk da yaparım kariyerdeyi kendine şiar edinmişken bir kısmımız ise Ayşe Arman tadında yazılara vurmuş kendini(  gossip girl moduna hiç değinmeyeceğim bile, ben o kısmı geçeli sanırsam 10 yıl kadar oldu)bir baktım ki, benim gariban blogum pek bir güdük kalmış bu eğlenceli dünyada en kısa zamanda bir el atmakta fayda var diyerek; sen de Pakize Suda,Ayşe Arman ben diyeyim Ayşe Özyılmazel tadında yazılara vurasım geldi kendimi:)iç ses:aslında benden bu durumda Rahşan Gülşan çıkar ama şşştt nasılsa sanal dünya çaktırma;)
Ben bunları yazarken benim küçük cücem ise aylardır ilk defa öğlen uykusuna yattı.Son dönemde uykularımız gene tilki uykusu moduna geçti gecede kaç kere uyandığını ben bile takip edemiyorum,bende bu kısacık öğlen uykusunu fırsat bilip kahvemle sıkı blogger nasıl olunur :)onu çözmeye adadım kendimi yine malum iç ses:Ayol ne güzel başlamıştın ne diye çoluğu çocuğu kattın işin içine hadi ikide içinde seks kelimesi geçen bir yazı patlattın mı olacak bu iş göreyim kızım seni:)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails