11 Eylül 2009 Cuma

MİM VE ÖDÜL



Uzunca bir ara blogumu ihmal edince sevgili eminenin süprizinden yeni haberdar olabildim.Öncelikle çok teşekkür ediyorum bu hoş süpriz için Bu ödülün amacı blogumuzu takip eden arkadaşlara kendimiz ile ilgili 7 ilginç özelliğimizden bahsedip 7 arkadaşa da bu ödülü vermek sanıyorum ki takip ettiğim blogların bir çoğu bu ödülü zaten almış:) ben sadece 7 özelliğimi yazıp sevgili emineye tekrardan teşekkür edeceğim


1-En büyük fobimi yazarak başlayayım bir çoğumuza çok masum gelen kuşlardan müthişşş korkarım.32 yaşına geldim sebebini hala çözemedim anneme kalsa küçücük bir bebekken pusetime konan bir kuş bana kalırsa ise hitchcock filmleri:)))
2-Gitmekten nefret ettiğim ,sadece mecbur kalısam( ki bir kadın olarak ne yazık ki çok sık mecbur kalıyorum) sürünerek gittiğim tek yer var kuaför oradaki o fön makinalarının sesi,boya kokusuna karışan amonyak... direk migrenimi tetikliyor ne yazık ki
3-çok dağınığım:)) işte o yüzden bizim evde bir şey arıyorsanız kısa süreli bir CSI durumu yaşayabilirsiniz:)
4-ev işlerinden nefret ederim mecbur kalmasam yemek bile pişirmem sanırım. Her gün pizza,makarna ve bilumum fast food yiyecekleri yiyebilirim:))
5-Puslu,soğuk,yağmurlu havalara bayılırım.Böyle havalarda, tüm gün battaniyenin altında tembellik yapmak,tvdeki abuk sabuk filmleri izlemek en büyük keyfim
6-Ev içindeki değişikliklerden hiç hoşlanmam eve taşınırken koyduğum vazonun yeri 4 yıldır değişmemiştir ,böyle küçük takıntılarım var işte:)
7-Ciddi boyutta kahve tiryakisiyim.Eğer kahvemi içmeden güne başlamışsam,tüm gün pimi çekilmiş bomba gibi dolaşırım etrafta...
Benden bu kadar arkadaşlar insanın kendini anlatmaya çalışmasının bu kadar zor olabileceğini tahmin etmemiştim :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails