24 Nisan 2012 Salı

Geldi bahar ayları gevşer gönül yayları

Ne yaptık tüm hafta boyunca?......her zaman ki gibi ,Talya ne isterse,ne dilerse onu yaptık.Önce Talya'ya pespembe süslü püslü bir bisiklet aldık.Her allahın günü babasıyla bisiklet sürdü.


Sonra balık tutmaya gittiler.Göletteki balıkları besiye çeken babasına inat bir tane de olsa balık yakalamış şanslı sıpa:)Aşlil yer diye eve getirdikleri balığı aşil oyuncak sanınca balığı mahallede ki kedilere verdik.


Evde kaldığımız her an bahçedeydik.Kah soğan ekti.Kah şövalesini bahçeye çıkarıp mahallenin çocuklarıyla beraber resim yaptı.Yaşları 10 ila 4 arasında değişen 5 adet çocuk sırayla şövale başına geçtiler.
Hep beraber Şerife anannesinin yaptığı haşhaşlı çörekleri yediler.


Çocukların resim yaparken ki mutlulukları ise tam 23 nisan ruhuna uygundu.Taliş ise 23 nisan hediyesi olarak mahallede ki arkadaşlarına birer tane kitap  hediye etti.




Arada uçurtma uçurmayı ise hiç ihmal etmedik



Tüm bu şamata yetmezmiş gibi araya bir de sinema sıkıştırdık.Sevimli bilmemneler,çok fenaydı çokk. Taliş sinemada olma hissi ve mısır yeme aşkından tahammül etti filme.Ben ise o tahammül ediyor diye





Yedik,içtik,eğlendik ve  yorulduk.Hele de ben üzerimden kamyon geçmiş gibiydim.Taa ki şu deli şeyi görünce kadar.


Yok böyle bir güzellik....her sabah gönlümü çalarcasına merhaba diyor mutfak balkonumdan bana...
İnsan bu deli kirazı görür de gönül yayı gevşemez mi hiç;)

13 yorum:

hypo dedi ki...

postunun başlığı süper.
türkü gibi:)

anne kaleminden dedi ki...

içim açıldı içim :))) her günümüz böyle geçse keşke, taliş çok şanslı doğayla içiçe büyüyor :)))

İlknur dedi ki...

Çok keyifli günler geçirmişsiniz. Kiraz ne güzel açmış öyle, maşallah gelin gibi :)

gülay dedi ki...

Hypo;başlığı bende çok sevdim:))hatta önce başlığı sonra yazıyı yazdım:))

gülay dedi ki...

Nihanım öyle valla ,seviyor toprağı,suyu bende onun bu halini seviyorum.

gülay dedi ki...

Muhteşem gerçekten İlknur.Her sabah güne ona bakarak başlıyorum.Korkunç bir enerji veriyor insana;)

Sibelbek dedi ki...

offff! kirazzzz! çok özledimmm :)))

Talişi benim için ısır! :)

mine dedi ki...

ne güzel fotolar öyle içim ışıdı çok tatlı bu fıstık çok tatlı maşallah

Oglak Kizlari dedi ki...

Ohhhhhhh...
Sefanız olsun.

Bizimkiler Sparks diye bir filme gitmişler. Cem bile çok beğenmiş haberiniz ola.

Tavsiyeci anne Çiğdem

gülay dedi ki...

Sibel bende çok özledimmm.Mutfak balkonumda kiraz,salon balkonumda vişne ,oturma odasının balkonunda ise üzüm var.Bu yaz meyveye doyacağız:)
Isırırım ısırmam mı hiççç:))

gülay dedi ki...

Mine canım çok sağol....

gülay dedi ki...

Çiğdem'ciğim aklımda olsun Sparks;)

aysencifci dedi ki...

Vallahi Gülay'cım benim bile resimlerle yaylarım gevşedi, sizi düşünemiyorum bile! Yaz gibisi yok, insan daha bir mutlu ve enerjik oluyor. Taliş'i ve seni öperiz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails