23 Mart 2012 Cuma

Yazacak anlatacak bir çok şey varken kelimeler bir türlü yan yana gelmiyor.Bahar çarptı desem buralara henüz öyle gümbür gümbür bir baharda gelmedi.Çok şey düşünüp hiç bir şey yapmadığım bir dönemdeyim.İşsizim,mutsuzum.Talya'nın okula başlamasıyla atıl duruma düşmüş eşya gibi hissediyorum kendimi.Şu saçma ruh halim geçer mi ki acaba?
Bu depresif  ruh halim  yetmezmiş gibi bir de diş tedavisine başladım.Maksat acıma acı katmak:)
Talya ise gün geçtikçe babasına daha çok benziyor.Kuralcı,tedbirli,sorumluluk sahibi.Azcık da anana çeksen ne olurdu be çocuğum.Yaramaz,şımarık,sorumsuz:)
Atıl durumda hissediyorum kendimi dedim ya bir işe yarayayım bari diye çocuk doğurmayı bile düşündüm.Sanki 4 yıl sonra bunları yaşamayacağım.Üstüne üstlük 4 yaş daha yaşlı bir kadın olacağım.Ne fenaa.
Türk kadın yazarlarını okumaya başladım.İlk yazarım Pınar Kür.Çok yıllar önce "Bir Deli Ağaç"ını okumuştum.Hala aklımdadır.Oysa okuduğum kitapları,kahramanlarını hep birbirine karıştırırım.Elimde şu an "Bitmeyen Aşk'ı" var.Bitmiyor.....bitemiyor.Araya bir  Füruzan, bir de Kristin Hannah sıkıştırdım.Yine de bitmedi.
Bolca film izliyorum.Hatta bir ara abartıp beynim pelte kıvamına gelene kadar film izledim.
Ali ise yoğun çok yoğun.Hastaneden hiç çıkamıyor desem abartmam.Sürekli nöbeti var.Geldiğinde ise ayaklı cenaze gibi.Yorgun,yoğun.Ben yapacak iş bulamazken o soluklanacak ara bulamıyor.Ne ironik.
Velhasılı bir garip insan oldum yine.

1 yorum:

aysencifci dedi ki...

Ya Gülay'cım çalışma hayatı daha b.ktan! Ben şimdi atıl durumun sefasını sürüyorum:)D Hobilere takıl canım, niye atıl olasın. 2.çocuk ise bence ciddi ciddi bunu yap! Herkesin bir kardeşi olmalı, hazır yaşın genç Taliş'e bir yoldaş yap. Çok öptüm seni, hiç moralini de bozma.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails