23 Eylül 2011 Cuma

Yolcuyuz,yoldayız


Yazamadığıma bakmayın buralardayım aslında çok uzun zamandır.Elim klavyenin tuşlarına gitmedi sadece. Bende ki sebepsiz bir yetememe hali

İstanbul'dan geldik kuzuyla ,ne çok özlemişim ne çok özlenmişim.Anne evi,anne kokusu ,yeniden çocuk olmak hep iyi gelmişti bu sefer daha da mı iyi geldi bilmem.Zaman o kadar kısıtlı,günler öylesine dolu dolu geçti ki yapmak isteyip de yapamadığım zibilyon tane şey birikti yine.En çok beni üzenlerden biri ise Sibelimle görüşememek oldu.Blog aleminde yeri çok ayrıdır benim için Tibet oğlanın güzel anası Sibelimin.

Amcamın, baba yarımın akciğer kanseri haberini aldık bayramda.O kocaman, dev gibi adamın bir anda çöktüğünü ,küçüldüğünü görmek tahminimden de fazla içimi acıttı.Ama biliyorum ki bunu da yenecek.

Minik Aşilimi 4 aydır oğlum diye severken kız olduğu haberini aldık veterinerinden:)Hayır bir terslik var hissediyorduk ama hayat oğlumuza adaletsiz davrandı herhalde deyip çok da üstünde durmamıştık.Eeee koskoca veterinerden iyi mi bilecektik canım.Kimliğine eşşek kadar erkek yazan veterinerimiz kısırlaştırmak için muayene etmeye niyetlendiğinde müjdeli haberi verdi bize:)Hayır veterinerimiz 7 aylık hamile olmasa  bu duruma cuk diye uyan bir kaç şey söyleyebilirdim asılında.Velhasılı kelam bizim Aşil oldu Aşiliye:)

Vee Talya yine yine yeniden okullu oldu.Ancak o ve biz ne olduğunu anlayamadan okulun 3 günü Ali nin tayin haberini aldık.Henüz yeri tam belli olmasa da bize yine yollar göründü.Eee be kader Yolcuyuz dedik diye insanın ömrü sürekli yollarda geçmez ki;)

Bizde göç hazırlıkları başladı.En çok beni üzen ise Talişin tam da yeni okuluna alışmışken yeniden bir başlangıç yapma zorunluluğu.4,5 yılda 3. okulu olacak.Devlet memuru çocuğu olmak da tam da böyle bir şey demek ki.


İşte bu da pembe burunlu Aşilim.Güzel kızım,bebeğimmm.Böyle masum göründüğüne aldanmayın bildiğiniz bir dişi kaplandır kendisi:)



11 yorum:

Ayla dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun Gülay inşallah halt edecektir amcan hastalığını.

Tayin olayıda kötü olmuş,sürekli yeni bir düzen yorucu olmalı Talya alışacaktır içine ferah tut.Çocuklar yeniliklere çabuk adapte oluyorlar

Alişiye ise çok tatlıiözellikle pembe burnuuu

gülay dedi ki...

Çok inanıyorum ben de amcamın şu melun hastalığı yeneceğine Ayla'cığım.
Taliş ise şimdiden gitme fikrine alıştı gibi.Dediğin gibi çocuklar bizden çok daha hızlı adapte oluyorlar.
Okullu tontalağı çokçana öperim:)

Sibelbek dedi ki...

Geçmiş olsun Gülayım. Ben de bu sene Antalya'ya belki gelecektim yahu, nereye gidiyorsunuz ki şimdi siz? :(

gülay dedi ki...

Ah Sibelim bir bilsem.Tam da göçer halimiz bitti burası bize yuva olacak derken hopp ver elini gurbet:(Çarşamba günü yer belli olacak bakalım şansımıza neresi çıkacak.

Sibelbek dedi ki...

Hayırlısı olsun... bari İstanbul'a yakın olsun :P

gülay dedi ki...

Nerdeeee,keşkeeee
Burdur ili olacağı kesinleşti Sibelim ilçe belli değil.Hayırlısı bakalım;)

Berna dedi ki...

Geçmiş olsun Gülay'cığım, zor bir hastalık ama eminim iyi olacaktır her şey...

Tayin işi bir yere alışamadan yeni bir yere göçmek gibidir, siz de göçebe kuş misali yeniden yeni bir yere alışmaya çalışacaksınız, ne diyeyim, kolay gelsin. Sizin için hayırlısı olsun :)

Çok öptüm seni ;)

mine dedi ki...

hayırlısı olsun tayininiz, ablamlar da babamın memuriyetinden sürekli gezip durmuşlar çocuklar için kolay değil, ama kaynaşırlar yeni yerlerde de ... Allah kolaylık versin ... bu arada yerim ben o patiler ve burnu mııır mııır

gülay dedi ki...

Berna'cığım aynen öyle senede bir ev değiştirmekten yoruldum aslında.Ama yapacak bir şey yok alışmaktan başka.Buraya da alışırız buradan giderken de yüreğimiz burkulur.Bu böyle sürüp gider:)

gülay dedi ki...

Mine canım dediğin gibi çocuklar bizden daha çabuk alışıyor değişen koşullara.Ama en çok etkilenen de yine onlar oluyor.Umarım bu gelişler ve gidişler ruhunu yaralamaz benim tontişimin....
Ahh tam yemelik değil mi o patiler....evimi yuvaya çevirdi dersem abartmış olmam görsen nasıl haylaz nasıl tatlı.

Oglak Kizlari dedi ki...

Ay ne cok haber.
Hayırlı olsun hepinize. Kedi nin cinsiyete çok güldüm. Vet in ahmile olması da ironik.

Anne Çiğdem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails