16 Mart 2011 Çarşamba

ERKEN GELEN ERGENLİK



Yazmayalı ne çok zaman olmuş.Esasen yazacak çok farklı bir şeyimde yok.Baharın gelişiyle depreşen sağı solu temizleme,çekmece içlerini düzeltme,katlama,ütüleme sonrada güzide bir sanat eseri seyreder gibi elimde kahve ile şaheserimi seyretme hallerindeyim.
Talya ise erken girdiği ergenliğiyle saç baş yoldurtmakla meşgul.Her geçen gün dahada mı zorluyor yoksa ben mi daha tahammülsüzüm bilmiyorum.Nasıl memnuniyetsiz,nasıl huysuz. Bir bakıyorsun tam bir şirinlik muskası, bir bakıyorsun kabusun diğer adı."Sana ne"ler,kapıları çarpmalar,sebepsiz zırlamalar,gereksiz inatlaşmaları ile tam bir junior ergen.Mesela bu sabah akan burnunu mendil yerine koluna silebilmek için yarım saat benimle savaştı.Neymiş mendile silince burnunda bir şey kalıyormuş pehhhh....
Eskiden bu gibi kriz hallerini çok iyi idare edebiliyorken şu an 4 yaşında bir çocukla sanki yaşıtım gibi çatır çatır kavga ediyorum ki en çok da bu canımı sıkıyor.Kendime ve her an coşmaya hazır sinirime sahip çıkmalı ama nasıl?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bende ne bitmez bahar temizliğiymiş diyordum :)
Ha bu arada geçmiş olsun üreme olmamış. Ergenlikmidir nedir bilmem ama yalnız değilsiniz.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails