8 Şubat 2011 Salı

SADECE KENDİM İÇİN

En son gittiğim film neydi diye düşündüm geçenlerde.Karmakarışığa gitmişim en son.Peki ondan önce,Winx clup ,Sammy nin maceraları,ondan da önce Tinkerbell....
Peki en son gittğim tiyatro oyunu Pinokyo,bir önce ki Keloğlan...
En son gittğim opera neydi....Heidi....
Ne kadar uzun zaman olmuş sadece kendimi düşünerek,sırf  kendi mutluluğum için bir şeyler yapmayalı.Talya oynasın diye parka,Talya temiz hava alsın diye sahile,Talya eğlensin diye tiyatro,sinema, ee iyi de beni kim eğlendirecek yahu.

İlk adımı Talişi babasına bırakıp kitabımı kahvemi yüklenip sahile giderek attım.İlk defa yukarıda ki cafeler yerine kumlara oturdum ıslak olmasına aldırmadan.Tepemde muhteşem bir güneş,elimde bir milyonuncu kez başladığım 20 sayfasına gelmeden bıraktığım kitabım,toprak,güneş ve ben bahtiyarım.
Sakin,kaygısız oturdum saatlerce....
Ertesi gün ise sadece kendimi mutlu etmek için 3 hatun sinemaya gitmeye karar verdik.Benim izlemek istediğim film henüz o sinemada vizyona girmediğinden başka bir filme girmek zorunda kaldık.Yaramaz liseli kızlar gibi film boyunca kıkırdayıp durduk.Film kötü,Mehmetim Günsurum çok yakışıklı ve biz pek eğlenceliydik.
Yine telaşsız,kaygısız salınarak eve döndüm.
Evde ise uyku hazırlığında ki kızım kocaman sarılarak karşıladı beni.Sıkılmadan,söylenmeden 4 kitabı arka arkaya okudum kuzuma.Savaş alanından farksız evimi şarkılar mırıldanarak topladım.Aylardır krem bile sürmediğim yüzüme bakım maskemi bile sürdüm üşenmeden.
Ne güzel şeymiş insanın kendini sevmesi, anımsadım.....

21 yorum:

Sibelbek dedi ki...

arada yapmazsak hayatın tadı olmuyor... iyi yapmışsın, ohhh sefan olsun :)))

gülay dedi ki...

Sağolasın Sibel'ciğim.Birde gecelere akıp kanda ki promil oranını yükselttim mi o gaz bana 3 ay yeter:))

Nihal M. dedi ki...

bugün izin günüm ...
dün gece vizyondaki filmlere baktım birtek sizin seyrettiğiniz seveceğim türdendi ama bazı yorumlarda vakit kaybı deyince vazgeçtim :(( Günsur için değermiydi bilemiyorum ...
bizim buralarada gelmiyor işte ii yapımlar :((
sen hangisine gitmek istemiştin merak ettim :))
başka türlüsü olmuyor hem çocuk boğuluyor hem de sen salla gitsin :)))

Berna dedi ki...

İşte benim de halim böyle :) Geçen gün tek başıma Otello operasını izledim eve 23.00'te geldim :) Ekin okuldayken sinemaya gittim, Biutiful'u izledim. Aman be yetişkin hayatı ne güzelmiş :)) Değil mi Gülay'cığım :)))

anne kaleminden dedi ki...

maksat kendin için birkaç saat, sadece yetişkinlerle :) gerisi bahane, sefan olsun gülay ım :))

gülay dedi ki...

Nihal'ciğim günsur için her şey değer yahuu o nasıl bir gülümsemedir ne karizmadır:))Film ise cidden kötüydü yanında kakara kikiri yapacağın biri varsa gidilebilir;)
Ben Bitifula gitmek niyetindeydim.Haftaya kaldı artık.
Nefes aldığımı hissettim bu küçük mola iyi geldi :)

gülay dedi ki...

Berna'cığım çok özlemişim ben yetişkin hayatını 4 seneden sonra çölde vaha bulmuş gibiydim:)
Ben de biutifula gitme niyetindeydim.Haftaya kaldı artıkım.
Valla şekerim sefamız olsun be yaa:))
Öperim...

Nihal M. dedi ki...

kesinlikle değer tatlım günsurada yalnız yalnız çekilmez de o bence en güzelini yapmışsınız kızlarla gitmek gerek:)))
benimde beklediğim o film... Bardem hastasıyım filmde süpermiş ben indirdim ama hala seyredemiyorum alt yazıda sorunlu inmek de bilmiyor hala deli oldum bir haftadır :)))
bizim buralara gelmez o film :(((

gülay dedi ki...

Nihanımm olsun valla hatta buralara yolun düşerse gel beraber olsun:)

gülay dedi ki...

Antalya da da her sinemada oynamıyor ne yazık ki Nihal'ciğim:(
Evde sinema keyfi yaparsın artık daha keyifli;)
Ayrıcana Bardem de candır yahuu adam karizmanın diğer adı;)

Oglak Kizlari dedi ki...

Ben niçin yorum bırakamıyorum.
Rejimi bıraktın, yorum bırakamassın mı diyorsun :-)

Çok güzel olmuş, düşündümde benimde en son yaptığım şeyler hep Ada lı yaw.

Şu yeni 3 boyutlu filme kendim için gideyim barim Sanctum du galiba adı.

Operim.
NLP anne Çiğdem

gülay dedi ki...

aaa yorumların geliyor Çiğdem'ciğim.Blogspot arada böyle tatsızlıklar yaşatıyor ondandır büyük ihtimalle.
Evet ya biraz kendimize zaman ayırmak hepimize iyi geliyor canım.Şiddetle tavsiye edilir:)
Filme gittikten sonra ki yorumlarını ise merakla bekliyorum.Gitsem mi gitmesem mi kararsızım da;)

Adsız dedi ki...

MERHABA...ANNELİĞİN BİRİNCİ KURALI KENDİNDEN ÖNCE HERKESİ DÜŞÜNÜP KENDİNE SIRA GELDİĞİNDE NEYSE SONRA YAPARIM DEMEK SANARIM...AMA İNSAN KENDİ İÇİNDE BİŞEY YAPMALI ANNEYİZ EŞİZ TAMAMDA HER ŞEYDEN ÖNCE BİZ KADINIZ....VE KENDİMİZE KALMAYA İHTİYACIMIZ VAR YAZINIZI ÇOK BEĞENDİM SEVGİLER...

gülay dedi ki...

Çocukça yaşamak; Annelik yarı delilik hali diyorum ben yoksa hiç bir güç ve hiç kimse bir insanı bu kadar kendine bağlayamaz.Öncelik sıramızın değiştiği aşikar ama arada o hiç gelmeyen sırayı bozmak da lazım:))
Yazıyı beğenmenize çok sevindim...sevgiler

mine dedi ki...

evet ya ne güzel yapmışsın sahi ben de ne zamandır okumadım Alev Alatlı bitirince yorumunu bekliyorum
arada sadece kendine ayırdığın günleri okumak dileğiyle

Oglak Kizlari dedi ki...

Ne olsu Çiğdem kız gidemedi. Ada ateşlendi. Önce sen gideceksin galiba.

Gülay, blog işinde bu yanlara koyulan ıvır zıvırlar için kimden yardım alabilirim. Nette şöyle bir dolaştım amma ıhhıı blog for dummies yok.

Ellerine sağlık.

Zımparalı harfleri olmayan kıskanç anne Çiğdem

gülay dedi ki...

Çiğdemciğim çok geçmiş olsun yine ateşlendi demek Ada kıyamamm.
Aman o iyi olsun da sinemaya her zaman gidilir.
Yanlış anlamadıysam gadget eklemeyi soruyorsun değil mi Çiğdem'ciğim.Eğer oysa;
tasarım sekmesinden gadget ekleye tıklıyoruz.Beğendiğimiz gadgetı ekliyoruz.Yok eğer kendi gadgetımızı ekleyeceksek de url kodu ile istediğimizi ekleyebiliyoruz.
Umarım doğru anlamış ve anlatabilmişimdir;)
Sevgiler...

Oglak Kizlari dedi ki...

Evvet evvet doru anlamışsın. Sağol. Gadget işini hallettim gibi. Peki en iyi gadget lar nereden bulunur.

Ve bir soru daha kendi url mi nereden bulacağım kine.

Saf ve cahil anne Çiğdem

gülay dedi ki...

Çiğdem'ciğim.Tasarım,gadget sekmesinden beğendiğin gadgetları ekleyebileceğin gibi yine temel gadgetlardan resim e tıklarsan internetten,veya pc den beğendiğin resimleri bağlantı da vererek ekleyebilirsin.Metin eklemek istersen metin sekmesinden eklersin.URL ile ekleyeceksen istediğin bağlantıya,resme sağ tıkla Url kopyala yapıp ardından URL ile ekle diyebilirsin.
umarım açıklayıcı olmuştur canım.

yerdenuzak dedi ki...

Çok sevdim bu blogu, buralardayım♥

gülay dedi ki...

Yerden uzak;Sevindim hem de çokk;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails