17 Ocak 2011 Pazartesi

İNTERNETSİZ HAYAT,NE GÜZEL HAYAT


Tüm bu karışıklık taşınmamız ile başladı.Faturalar için bankaya talimat vermeyi unutmuştuk.Ve 3 aydır ödenmeyen  faturalar yüzünden internet bağlantımız şak diye kesildi.Önce kısa süreli bir şok haydaa nasıl olur yahu diye söylenme hali,bankayı arama,Ali yi arama ardından  kabullenme ve hoş geldin internetsiz hayat...

4 gün boyunca bu kadar çok şeye vakit bulmama inanamıyorum.Aylardır toparlanamayan dolaplarımı mı toparlamadım,su ve deterjan yüzü görmeyen mutfak dolaplarımı mı silmedim.Bitmeyen örgümü bitirip elimde sürünen kitabımı da bitirince "yaşasın internetsiz hayat" naraları atmaya başladım.Bu sırada eve dönüş yapan koca kişisi süreklilik arz eden bir halde "hadi ne olur ödeyelim,bak bankada yapmam gereken ödemeler var,hem bensiz canın sıkılır oyalanırsın diye alttan alta baskı kurmaya çalışsa da 4 koca gün boyunca direndim(yaşasın internet direnişimiz)En son pazar gecesi elinde telefonla yakaladığım grev kırıcım,kocam faturaları yatırmış,pc başına kurulmuştu bile.Teknolojinin insanların hayatlarını ne kadar olumsuz etkilediklerine dair yaptığım kısa söylevden sonra,yaptığı hareketi tasvip etmediğimi belirten cık cık cık sesleri arasında salona döndüm.Döndüm dönmesine de bir yandan da içim içimi yiyor elime kahvemi alsam da çok değil şöyle yarım saat bakınsam ne çıkardı.Ama o kadar söylevden,koca kişisine sen bağımlısın suçlamalarından sonra kalk biraz da ben oturayım demek tükürdüğünü yalamak olurdu ki hayatta en son isteyeceğim şey koca kişisinin diline düşmekti.Sabrettim.....4 koca gün sabreden bir kaç saat mi sabredemeyecek ti pehhhh;)
Gece el ayak çekilmiş ev ahalisi kendini uykuya teslim etmişti.Şimdi baksam mı acaba?ya yakalanırsam?Yahu saçmalama kızım yat uyu,yok yok iki dakika bakıp çıkayım....yoksaaa yoksa asıl bağımlı ben mi oldum yaa gece saat 2 ve ben uyumamış bu saçmalıkları düşünüyorum.Bu iç sesler eşliğinde uykuya daldım.Sabah ise özlemişim seni eski dostum diyerek pc karşısına kuruldum.
 "Yaşasın sınırsız erişim özgürlüğüm";)

4 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

gülay :) bu ne yaman çelişki yaaa.. aynı şekilde bir yandan internetin ve teknolojinin zaman kaybı olduğunu, gerçek iletişimi yani muhabbeti baltaladığını, sosyalleşmeyi azalttığını düşünüyorum diğer taraftan aklıma en ufak bir şey takılsa hoooop pc başına :))))

gülay dedi ki...

Ya Nihanım bağlantı yokken ne rahattım şimdi her boş anımda pc başındayım görüldüğü üzre:)Kendime kotamı koysam acaba:)

Tibetin annesi dedi ki...

Kendine kota koymak iyi fikir olabilir Gülay, bi dene bence... ben de internetsiz hayat ne güzel ile internetsiz hayat ne bayat aralığında kalanlardanım ne yazık ki... :(

gülay dedi ki...

Sibel'ciğim bende o iki ara da bir derede kalanlardanım.En iyisi irade gösterip kota koymakta.Denemekte fayda var;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails