8 Kasım 2010 Pazartesi

GEÇEN GÜNLER

Fark ettim ki hayatımda şikayet edilecek,can sıkıcı bir şey yoksa pek de yazasım gelmiyor bloga.Hayat aynı keyifli rutinliğin de.Sabahları maaile yapılan kahvaltılar,balkonda günlük gazeteler okunurken içilen kahve,her gün tekmil verdiğimiz park her şey sıradan,her şey keyifli.


  • Talya  "eğlenceli bir şey yapayım mı annecim" diyerek geziniyor.Onun için eğlenceli şeyse  winx clup seyretmek.Winx saplantısı bu boyuta nasıl geldi hayretler içinde izliyorum.Her şey anneannesinin Talya'ya winxli bir pike takımı hediye etmesiyle başladı.Ardından kuzeninin Talişe winxli bir cüzdan alması ve benim odasına winxli bir tül diktirmemle devam etti.Ancak çizgi filmini izlemediği için çok da anlamlandıramamıştı başta bu kanatlı perileri.Digitürkü iptal ettirince es kaza kanallar arasında bulduğum d çocuk da çizgi filmini izlemesiyle kelimenin tam anlamıyla büyülendi.Şu an ise her allahın günü winx seyredebilmek için kendini ve bizi paralar halde.Vizyonda  olan çizgi filmine götürüp de bu hayranlığı pekiştirmemek için Talya'nın tacizlerine göğüs geriyorum 29 ekim gününden beri.
  • Konuşurken çok ilginç kelimeler seçer oldu.Konsantre olmak,rencide olmak gibi.Cümle içinde kullanışı ise beni bile şaşırtıyor.
  • İspanyolca 5 e kadar saymayı öğrenmiş.Öğrenmiş diyorum çünkü ben sayana kadar bu durumdan haberdar bile değildim.Ama olay esnasında fena halde tırstığımı söylemeden geçmeyeyim.Oyuncakları ile oynarken Talişden şöyle bir ses geldi;un,dos,tres,cuadro,sinco ...hayır ricky martin sebebiyle üç beş kere un dos tres demişliğim vardı oradan duydu desem ııhh sanmam.Çevremde ispanyolca bilen kimsede yok ee bu çocuk nereden öğrendi yoksam benim cücük eski hayatında ispanyol muydu diye tırsarken ,talişden beklenen cevap geldi.Dora dan öğrenmiş meğer ispanyolca saymayı birde çizgi filmlere kötü derler yahu yalan efendim külliyen yalan:)
  • Dediğim gibi her gün istisnasız parkta alıyoruz soluğu.Neyse ki havalar hala güzel de doya doya oynuyor Taliş.Ama benim için aynı eğlenceli hal söz konusu değil.Antalya'nın Rus popülasyonunun fazla olduğu bir semtte oturuyoruz ne yazık ki.Bu durumdan neden mi şikayetçiyim, arkadaş ablalar resmen taş.Etrafım sarışın,mavi gözlü ebru şallı kıvamında vücutlarla etrafta salınan annelerle ve onların çıtı pıtı evlatçıklarıyla dolu.Parkın cafesinde ki tek besili anne ben ,oyun alanında ki tek besili çocuk ise Talya.Bu taş ablalar sayesinde evde sıkıyönetim ilan edip, inekler gibi beslenir oldum yulaf ezmesi yiyip,sebze haşlıyorum 10 gündür.
İşte böyle sevgili okurcuğum hayatımızda çok da ilgi çekici şey yok Taş aplaları saymazsak:)Bu sıradan,basit hayatımızı seviyorum ben.Pürüzsüz,gürültüsüz su gibi geçiyor günler.Demiştim değil mi bu ev ve yeniden başlama hali bana iyi gelecek diye.Çakralarım açıldı yeminlen:)
    İmza:Taş apla olma yolunda azimle ilerleyen uzaylı anne.


    9 yorum:

    Adsız dedi ki...

    Başaracaksın Gülay dayan! Haşlamanın elinden kim kurtulmuş.. ;)
    Talya oynayabildiği kadar oynasın zira pastırma yazı bitiyor artık. Sonrası Winx filmine gideceksiniz kaçarı yok boşuna direnme..

    Berna dedi ki...

    Ben de ses soluk çıkmıyor sizden nerelerdesiniz diyordum :)

    Huzurlu günlere devam yani, süper!
    Arayı açmayın, özletmeyin ama :)

    gülay dedi ki...

    Syrakusa;metre kare başına 5 fast foodcu-ev yemekçisi,kumrucu vs bulunan bir mahallede nasıl dayanılabilirse otlamaya o kadar dayanabiliyorum;)beynim küçüldü ot yeyip,yeşil çay içmekten:)
    Winx mevzusunda ise tamamen haklısın bugün inadım azcık kırılıverir gibi oldu yarına gitsek mi acabaaa winx zamazingolarına;)

    gülay dedi ki...

    Berna'cığım dediğim gibi çakralarım açıldı galiba:)bir sukunet bir sakinlik benim bünye bu kadar huzuru kaldıramaz bakalım nerede ve nasıl patlayacağım:)
    bende özledim blog yazmayı ve okumayı daha sık buralarda olmaya çalışmalı;)

    anne kaleminden dedi ki...

    gülay :)))) talyanın ispanyolca sayışına verdiğin tepkiye çok güldüm, harbi tırsar insan ciddi ciddi, birden yabacı bir dilde konuşmaya başladığını düşündüm de elif in :))) ayrıca taş aplalara taş çıkartırsın sen beee, kim takar onları :)
    not: mimin en kısa zamanda, çantamın düzgün olduğu anı kolluyorum :P

    gülay dedi ki...

    nihancığım fena tırstım vallahi bir arada hayali arkadaşı vardı bu cücüğün o bir bu iki:)
    taş apla mevzusuna hiç mi girmesem acaba:) güzeller müzeller de pek zevksizler yahu eşofmanlar bile doreli,altın renkli:)
    tombuluz mombuluz ama zevksiz değiliz çok şükür:)

    Mutluanne dedi ki...

    Allah huzurunuzu bozmasın inşllh.Sevgiler

    mine dedi ki...

    geçen gün winxle ilgili böyle bir yorum daha okumuştım ne olaki bu diye merak ettim bi bakayım bari internette : )
    hayat hep böyle gitsin canım tatlı talişin büyümesini tatlı tatlı izleyerek : )

    gülay dedi ki...

    Utkunun annesi; çokkkk teşekkürler;)
    Mineciğim; uçan kaçan sihirli periler :)hayır bence yaşına da uygun değil,bunları yazarken bile "anneciğim winx açarmısın" diye geldi yanıma :(nasıl vazgeçireceğimi de bilmiyorum.

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails