31 Ekim 2010 Pazar

ÇANTA

Sevgili Mine blogumda bir mimin var deyince gördüğüm ilk mimi üstüme alınıp gördüğünüz üzere yayınlamıştım.Taaki Mine'nin o şahane blogunu gezene kadar.Meğer o mim bu mim değilmiş.Neyse ki durumu geçte olsa farkettim de olayı kurtarabildim ya da öyle olduğunu ümit ediyorum;)
Her durumdan kendine vazife çıkaran uzaylı anne çanta mimini iftiharla sunar:)

Bu yığın buz dağının sadece görünen yüzü desem,4 yıldır çanta yerine hayvani boyutlarda bir bavul taşıyorum desem sanırım tüm anneler ne demek istediğimi anlayacaktır.Bu yığın talişin büyümesiyle ters orantılı şekilde azalmaya başladı.En aza indirgenmiş hali ise işte karşınızda.Altta kalan güruhta ise yara bandı,anahtar,mide ilacım,ağrı kesicim,çakmağım bilumum çöpler bulunmakta.Adet olduğu üzre bu mimi birilerine pas atmam lazım.Düşündüm de tek çocuklu bir annenin çantası böyleyse iki çocuklu bir annenin çantası nasıldır acaba?Nihannnn elim sendeeeeeee:)

6 yorum:

mine dedi ki...

öteki mim de tüm günlük yazarları içindi iyi olmuş : )

Adsız dedi ki...

bi albeni mi gördüm ne?
:))
şlapss :))

gülay dedi ki...

kendime vazife çıkarmışım değil mi Mine'ciğim:)Bu mimi pek sevdim sayesinde çantam temizlendi genelde pek sık yapmamda:))

gülay dedi ki...

evett yenmiş ve çöpe atılmak üzre çantaya tepilmiş bir albeni paketi:)hangi tarihte yemiş de çantanın içindeki demirbaşlar arasına girmiş hiç fikrim yok;)

Deli Anne dedi ki...

Özlemişim büyümüş çocukla hafiflemiş çantaları.. Ne güzel. Makyaj çantası bile var. Benim devasa çantamda gıdım yok benimle ilgili birşeye nedense. bir de pazar filesi var, ha? bravo doğrusu.

gülay dedi ki...

Çantanın bu boyutlara dönmesi 4 yılımı aldı deli anne azcık keyfini süreyim yahu;)
Pazar filem demirbaşlardan biridir.Bir dönem bez torbam vardı çantamda , fileyi keşfettiğim günden beri emekliye ayırdım torbamı.Sadece büyük alışverişlerde kullanır oldum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails