16 Eylül 2010 Perşembe

GECİKMİŞ İTİRAF








Evet itiraf ediyorum ben bağımlı oldum.Her gece ev ahalisi uykuya daldığında , nutella kavanozunun başında buluyorum kendimi.Kavanozun dibini her görüşümde ise bu sondu,artık bu eve nutella giremez diyerek vicdanımı rahatlatmaya çalışıyorum. Peki başarılı olabiliyor muyum?Tabii ki HAYIR
.Çok değil 2 gün sonra  koca bir nutella kavanozu daha alınıyor eve.Ben ise;
-bu son kaşık ,yok buu bu son
-yok yaa az yiyorum bak sadece kenarlarındaki kalan çikolataları alıyorum diye diye  kavanozun yarısını mideye indiriyorum.

Ama bu sefer söz.Bu biten kavanoz sondu ,artık bu eve nutella giremez ...vallaaa....ama şimdi dibinde azcık kalmıştı atayım da ziyan mı olsun canım onu da kaşıklıyayım son... alla alla cidden son yaa


Resmin orjinal hali için tık tık 
***Fernando Botero

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç insan uyuşturucusundan vazgeçebilirmi :)

anne kaleminden dedi ki...

resim süper olmuş :) nutella konusunda bizde de her daim bulunur.. çocukları bahane ederek alırım. en son tatilden geldiğimizde 2 kavonozu 1 haftada bitirince almama kararı almıştım ama uygulayamadım... taze ekmekle leziz oluyo :))))))))))

gülay dedi ki...

Syrakusa;çikolata bağımlısı oldummmm benn:) bir dönemde Alinin tobleronlarına sarmıştım neyse ki o dönem geçti:))şimdi de nutella biri beni durdursunn yoksa verdiğim 2-3 kiloyuda 5-10 kilo şeklinde geri alacağım

gülay dedi ki...

Nihan;resime bende vuruldum işte benim 5 sene sonra ki halim:)
benim favorim ise kaşıklayarak yemek üff canım istedi bak yoksunluk krizine girmesem bari:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails