30 Eylül 2010 Perşembe

ERGUVANLAR


11 Günlük koşuşturma,emlakçılar,gezilen evler,ev sahipleri,mutfak dar,salon küçük,aman bu da çok pahalı,yo bu semt hayatta olmaz derken sonunda evimizi bulduk.O kadar çok ev gezdik ki yenisi eskisi dubleksi yok olmadı içim ısınmadı .Kiminin banyosuna taktım kafayı,kiminin balkonuna.Tam umudumuzu kaybetmiş Ali yle cafenin birinde soluklanırken gazetede bir ilana gözümüz takıldı.Olmaz ya yinede şansımızı deneyelim diye evi görmeye gittik.
İçeri girdiğimde ilk gördüğüm manzara eve vurulmama yetti.Erguvan ağaçları ....hemde balkonumun dibinde,hemde elimi uzatınca dokunabileceğim mesafede....binanın önünde Ali nin vurgun olduğu yasemin çiçekleri arka tarafında erguvanlar ve bordoya boyanmış pencere pervazları hani o plastik olanlardan da değil ha  ahşaptan şahane görünen bordo çerçeveler.....banyosu mutfağı hiç birini görmez olduk karı koca ve tutuverdik evi 5 dakikada.Evden çıktığımızda ikimizde şok içindeydik bu kadar çabuk olmasına şaşırmış halde Ali sordu
-neden bu ev o kadar eve hayır derken neden bu ev....
-balkondaki erguvan ağacı desem bana gülermisin..
-:)
Velhasılı kelam dostlar cumartesi günü yeni bir ev ve beraberinde  yeni bir hayat başlıyor bizim için...


Bu 11 gün sadece ev aramakla geçmedi tabii ki.Talya ilk sinema deneyimini yaşadı.Gittiğimiz ilk film ise Tinker Bell ve peri kurtaran  Okulların açılmış olduğundan mıdır yoksa film çok rağbet görmedi mi bilinmez kocaa salonda tek başımıza izledik filmi.Talya ise mest oldu filmi izlerken.O heyecanı,sevinci gerçekten görülmeye değerdi.


Birde hastalık sıkıştırdı araya Taliş bu hengamenin içinde.2 Ayın içinde ikinci kez Otit yaşadık.Bu sefer ki geçen sefer yaşadığımızdan daha sancılı ve daha zor geçti ne yazık ki.3 Gün boyunca ateşini kontrol almaya çalıştık maaile.Ve zorunlu istikamet antibiyotik başlamak zorunda kaldık yine...neyse ki şu an iyi Taliş artık deniz yasak minik mercan balığıma:( banyoya bile kulak tıkaçları ile girer olduk o derece septiğiz artık:(

Ali nöbetçi olması fırsatından yararlanıp gidip kızımın yanına kıvrılıp ,kuzunun ensesini koklaya koklaya uyuyayım da yarın ki koli yapma,evi toparlama mesaisine enerji toplayayım

Uzaylı anne;göçer

Not:Aaaaa ben 33 oldum ,söylemesi bile seksi beee 33:))))))))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

yENİ EVİNİZİ HAYIRLI OLSUN İÇİNİZE SİNDİĞİNE GÖRE TAŞINMAK BİRAZ DAHA KOLAY OLACAK RUHEN. mİNİĞE İSE GEÇMİŞ OLA. zİRA BU ARALAR ÇOCUKLARIN HEPSİ NANE MOLLA..
AA? BEN NİYE BÜYÜK HARF YAZMIŞIM? İDARE EDİVERİN UYKUSUZLUK İŞTE :)

anne kaleminden dedi ki...

gülay mutlu yıllar :) bu yaşı uzatabildiğin kadar uzat çok seksi bence de yakında geliyorum yanına zaten :))) ocak ayında ben de 33 olacağım :)
evi beğenmenize içine sinmesine çok sevindim. iş taşınmaya kaldı... zor ama yardım edenler olur en azından antalya da... kolay gelsin tatlım...

Adsız dedi ki...

mutlu yıllar 33 :)

AYŞE dedi ki...

erguvanların resmi bile insanı mest ediyor birde camın önünde harika ne diyeyim:)talişede çok geçmiş olsun canım öpüyorum çok..
33 yaşarkende güzel:))

gülay dedi ki...

en seksi yaşımdayım değil mi:)kocaman bir 33 mümkünse dudaklar büzerek söylenmeli:)
syrakusa,nihancığım,ayşem;çok teşekkür ederim çok tatlısınız...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails