29 Ağustos 2010 Pazar

PAZAR PAZAR

Hava sıcaklığı hissedilir ölçüde düşünce ve hayat nispeten normale dönünce bizde sahalara geri döndük

Neredeyse 1 ayı aşkın süredir ana-kız park ritüelimize ara vermiştik.Ali nöbetçi Talya gereğinden fazla gergin olunca oynar,yorulur,eğlenir az biraz da sakinleşir umuduyla kahvemiz,suyumuz elimizde attık kendimizi sitenin oyun parkına.

İftar saatine yakın bir saatte parka indiğimiz için in cin top oynuyordu parkta.Talya cücesini eğlendirme görevi bu durumda yine bana düştü.Çamurdan kurabiyeler yapıp afiyetle yedik:!!!Talya arada beni uyarmayı da ihmal etmedi:)
-Anneeee gerçekten yeme ağzın kum olar.
Eve döndüğümüzde ise klasik kavgamız başladı
-Ben banyo yapmıycammmm
-hayır talya yıkanmalısın bak her yerin kum içinde
-saçımı yıkama o zaman
-Olmaz saçların bile kum dolu
-yaa yıkanmıycam işte yıkanmıycam ühü hüüüüüüüüüüüüüü
çıplak bir şekilde oda oda anneden saklanmaca anne çileden çıkmış halde Talyayı yakalamaca, zorla banyoya sokmaca ay aklıma geldikçe geriliyorumm.Cüce bizi banyoda o kadar zorluyor ki,banyonun havalandırma boşluğundan bizi dinleyen birileri olsa çocuğu kaynar sularla yıkayıp,banyo tasını kafasında paraladığımı sanar.

Bu kavga dövüş arasında ise kendimize şahane bir aktivite bulduk ki ben bile bayıldım.

Mozaik yapımı.Görür görmez aklıma üniversite günlerim geldi. Restorasyon dersinde bunun 4 katı büyüklüğünde bir mozaik çalışması yapmıştım.Allahım ne bitmez ezaydı btb ler bu kadar küçük değildi önce onu eşit ölçülerde kırmanız  ardından şablonsuz bir şekilde rönesans sanatçıları gibi çalışmanız gerekirdi.Bu hazır şablonlu küçük btb li hali ise müthiş eğlenceli oldu bizim için

Arada küçük arızalar çıkmadı mı?Çıkmaz mı.....
-ben yapıştırıcamm sen yapıştırıcı sür anneee
-tamam tatlım
aradan iki dakika geçmez
-vazgeçtim ben yapıştırcı sürücem
-olurr ama az sür tamam mı?
-olmaz öyle yapışmıyo
-yapışır kızım
-bak bak yapışmıyo işte ühü hüüüüüüüüüüüüüüü
-Tamam talya sür istediğin kadar sür yeter ki sus
-ühü hüüüü ama susamıyorummmmm
-Alaamm sana geliyorummm!!!!!!!!!!!
Bu ara neden bu kadar ağlıyor bu çocuk anlamıyorum.Ağlamak için sebep arıyor resmen:(

İşte minik şahaserimizin bitmiş hali.Talya bunu kime hediye edeceği konusunda bayağı düşündü düşündü halası,özge ablası derken
-anneee bunu sana hediye etmeye karar seçtim:)
-aaa teşekkür ederim aşkımm
-sen kahveyi çok seviyorsun ya o yüzden
- seni herşeyden çok seviyorum bebeğimm, çok teşekkürler
-bi şey değil:)

4 yorum:

Berna dedi ki...

Bu ağlama durumları bizde de var Gülay, sıcaklarda bana hiç iyi gelmiyor doğrusu :))) Mozaik yapıştırma oyununu ben de çok seviyorum, Ekin'e almıştım daha yapma fırsatımız olmadı. Taliş ne güzel yapıp bitirmiş, aferin :)

Not: Günlerimiz başlıklı yazına yorum yazmıştım ama yayınlanmamış, neden ki? Gönderememiş miyim yoksa? Yapmışımdır, dalgınım bu aralar :P

anne kaleminden dedi ki...

harika olmuş mozaik çalışmanız :))) gülay cım ne güzel şeyler buluyosun sen yaaa... ağlama konusunda al bizden de o kadar hem de x2 :( biri başlayınca öbürü de başlıyo..

gülay dedi ki...

Berna'cığım biraz anne lojistik desteği ile bitirebildi taliş mozaik çalışmasını;) Ekin eminim bayılacaktır bu çalışmaya ,ağlama konusunda ise tek diyebileceğim SABIRR:))
NOT:canım yorumun gelmedi sanırım dalgın bir anına geldi

gülay dedi ki...

Nihan canım teşekkür ederim seviyoruz ana-kız böyle şeyler yapmayı eminim elifde çok sever
senin durum bizimkinden de vahim nihancığım evde 2 bebe 2 kat ağlama 2 kat dert ama 2 kat daha fazla sevgi....öpüyorum elif ve ereni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails