22 Ağustos 2010 Pazar

DEDEM'E



Ben dursam, böyle olduğum yerde....benimle beraber; kuşlar,bulutlar, insanlar her şey ama her şey dursa.. ve ben ne zaman istesem o zaman yeniden başlasa o korkunç döngüsüne, bazen her şeyi yavaşlata bilsem ,mesela sevdiğim insanlarla birlikte geçirdiğim anları yavaşlatma şansım olsa doya doya, keyfine vara vara geçirsem her saniyesini..

An gelir ve korkarak beklediğiniz haberi alırsınız...bir anda kendinizi salak bir kalabalık içinde manasız bulmaya başlarsınız.Ağlarsınız,özlersiniz ....biter....geçer mi peki?
An gelir ve heyecanla beklediğiniz haberi alırsınız.Umutlanırsınız,meraklanırsınız daha dün aynı sokaktan geçip de göremediğiniz şakayıkları fark edersiniz yüzünüz de salak bir tebessümle geçirirsiniz tüm günü....sürer mi peki?
Ve an gelir Sevdiğiniz özleminden burnunuzun direğini sızlatan canınızla kavuşursunuz günler su gibi akar geçer bir bakarsınız ki ayrılık vakti...lanet edersiniz daha kapıdan çıkmadan özlersiniz bu özlem biter mi peki?
Hayatta hiç bir şey bitmiyor sonlanmıyor sadece lanet olası bir döngü,ayrılıklar bitmiyor özlem bitmiyor,mutluluklar bitmiyor,yeni doğan bebeğin kokusu her yerde, her kıtada aynı ya da ölüme duyulan acı.Sadece biz duruyoruz ve hayat akıp gidiyor. ardından yeniden ve yeniden başlıyor....ne garip değil mi?

2 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Gülay,

Merhaba, ben sersefil, acemi blogcu yeni baktim izleyenlerim listeme.

Kardeşimle ne güzel anlaşırsınız diye düşündüm profilini okuyunca.

Bizde anlaşırız canim, önce biz ama sonra kardeşimde dost olabilir sana.

3 yaşındaki Talya adlı güzelliği öp bizim için. Kizim Ada da tanışmak ister yakınlardaysanız.

Operiz.
Dostcanlısı anne Çiğdem

gülay dedi ki...

Çiğdem;
öncelikle şunu yazmazsam içim rahat etmeyecek yazını okur okumaz postta da yazdığım gibi salak bir tebessüm çöreklendi dudaklarıma ne hoş ne içten bir yorum işte bu yüzden seviyorum ben blog yazmayı:)
sanıyorum ki İstanbul da yaşıyorsun keşke yakın olsaydık da sizin oğlak kızları grubuna bir oğlak daha dahil olabilseydi( inatçı mı inatçı,geveze mi geveze 3 yaşında bir oğlak kızını zapt etmeye çalışıyorum kendi halinde bir terazi olarak:)
Kardeşini seni ve güzeller güzeli Ada'yı çok çok öpüyorum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails