9 Temmuz 2010 Cuma

İLK KİTABIMIZ "TAVŞAN AİLESİ"



                                                      Tavşan Ailesi

4 tavşan varmış.Zıp zıp zıplıyorlarmış.Küçük bir delikte yaşıyorlarmış.Bir gün anneleriyle parka gitmişler.Kaydıraktan kaymışlar,salıncakta sallanmışlar.Ama onların parkında,2 salıncak varmış.Teker teker binmişler.Eve gitmişler,yemekte havuç yemişler.Tavşanların odası varmış.Gece olunca uyuyorlarmış.Sabah olunca,oyuncakları ile oynamışlar.Bu tavşanlar çok usluymuş.Annelerini üzmezlermiş.


Bu 3,5 yaşında ki bir cücenin ilk hikaye kitabı....Sabah kahvaltıdan sonra ;
-anneeeee kitap yazalımm.Ben söyleyeyim,sen yaz.
deyince , işte bu gördüğünüz hikaye kitabı!! çıktı ortaya.Talya çıkan eserden o kadar mutlu oldu ki elinden düşürmüyor.Bizim için çok keyifli bir deneyim oldu.
Dün çektiğimiz "Turkish Toys Story"adlı kısa filmimiz de yakında vizyonda pardonn blogda:))yerini alacak;)

 Not:Dün Talya beni o kadar zorladı ki.Yatmadan önce,Taliş bugün beni çok üzdün lütfen yarın yapma olur mu? demiştim.Hikayede ki "annelerini üzmeyen" tavşancıklar,sanırım dün gece ki konuşmamızın Talişe yansıması oldu:(

5 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

hemen imzalı bir tane istiyorum ben bu kitaptan :)))

mine dedi ki...

aman da aman havucunu yer annesini de üzmezmiş tavşanlar ne kadar tatlı : )
ben de istiyorum imzalı , yerim minik tatlıyı :)

gülay dedi ki...

nihancığım,mineciğim ne demekk:)yeni kitabını da yazdı kuzu "fillerin yemek vakti":)))savulun edebiyat dünyası Taliş geliyorr:))

AYŞE dedi ki...

bayıldım ellerine dillerine sağlık mini mini edebiyatcımızın ,ee annesine kitap yetişmiyorki boşluğu doldurmak lazım :))

gülay dedi ki...

Ayşemm çok tatlısın canımm çok teşekkür ederimm seviyorumm seni ve cücüklerii:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails