12 Nisan 2010 Pazartesi

"MUZ SESLERİ "OVALARA YAYILIR...


"Onu ağustosta muz tarlalarına götürecektim.Muz seslerini dinleyecekti.Nasıl sevineceğini,hayret edeceğini düşündükçe....."
Ben kitap eleştirisi yapmaktan hazzetmiyorum sevgili blogdaşlarım.Bir kitabı ya severim,ya sevmem,ya su gibi akar gider kitap elimde,ya da sürünür durur komodinimin üstünde.
Ece temelkuran takip ettiğim çok sevdiğim bir gazetecidir.İlk romanını yazdığını duyunca hemde bir ortadoğu romanı yazdığını duyunca hemen kitabı edinip başladım okumaya.Başlangıçta hikaye sizi bir anda içine alır gibi yapsa da sayfalar ilerledikçe allaammm bu insanın insana yaptığı zulümdür bitmiyor bitmiyorrrrr noktasına getiriyor.
Ancak dikkat çekici aforizmalar var kitapta.Bir cümleye takılı kalıyorsunuz uzun süre akınızdan çıkmıyor bunu bir yere not etmeliyim hissi ile okumaya devam ediyorsunuz ancak o kurgusu yok mu işte o bitirdi beni ece temelkuran gibi keyifli kalemi olan bir yazardan bu kadar acemice bir kurgu beni müthiş hayal kırıklığına uğrattı.
Kitabı bitirebilmek için maksimum çaba sarf ettiğimide belirteyim hemen.
Tüm bunlara rağmen,ben acemice eklenmiş  aşk kurgusuyla bir Ortadoğu romanı okurum;buna yetecek sabrım da var vaktim de diyorsanız hiç kaçırmayın derim;)
keyifli okumalar o zaman.....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ALIP DA BAŞLAYAMADIĞIM BİR KİTAP NEDENSE.GÜZEL YORUMUN İÇİNTEŞEKKÜRLER.BAŞLIYAYIM OKUMAYA BENDE VAKİTTEN BOL BİRŞEY YOK

gülay dedi ki...

umarım siz keyif alarak okursunuz
beğenmeniz ümidiyle
sevgiler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails