14 Nisan 2010 Çarşamba

A B C (BELLEK KARTLARI)

Taliş ile çalışmalarımızı bir program dahilinde yürütmeyi çok isterdim ama ne yazık ki,program ve plan işlerini hiç beceremiyorum.Genelde canımız ne oynamak,ne ile ilgili çalışmak isterse keyfe keder bir şekilde ilerliyoruz.Talişin son dönemde bellek kartlarına ilgisi çok yoğun,artık bellek kartı satın almaktan sıkıntı geldi.Her gün yarım saat,silah zoruyla bellek oyunu oynatıyor babasına veya bana.Bu ilgisinden faydalanma yolunu seçtim bende.Harfler ile ilgili farkındalık geliştirmek ve merakının uyanmasını sağlamak için sesli harflerden oluşan bellek kartlar yaptım evde.Çok amatörce olsa da Talişin ilgisini çekti.Aslında 1. grup harflerle (e-l-a-t)çalışmaya,daha önce başlamıştık ancak sürelilik arzetmediği için unutmuş Talişko....
İşte bunlar da bizim sesli harflerden oluşan bellek kartlarımız



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails