1 Mart 2010 Pazartesi

YORGUN SAVAŞÇI


Yetmiyor,yetiremiyorum gün 24 saat ve ben uyandığımı anımsıyorum birde Taliş uyuduktan sonra içtiğim kahveyi arası flu.Sürekli bir koşuşturma hali ruhen ve bedenen.... İstanbul'dan geldiğimiz günden beri çok şey değişti hayatımızda Taliş kreşe başladı,Ali'nin dayısı hiç ummadığımız bir anda aramızdan ayrıldı,abimin kayınvalidesinin karaciğer kanseri olduğunu öğrendik,annemin ciğerimin köşesinin canımın içinin 3 aydan 3 aya beni yiyip bitiren doktor kontrolü zamanı geldi.Bu kadar yük de bu bünyeye ağır geldi....Yarın anneciğimi Servet hocanın ellerine teslim ediyoruz gene  pozitif düşünmelisin Gülay diye kendi kendimi dürtüklesemde içimin yangını sönmüyor bir türlü:(
velhasılı dostlar gene bir garip haldeyim son günlerde toparlanır toparlanmaz  yeni yepisyeni:) havadislerle burada olmayı ümit ediyorum....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails