25 Mart 2010 Perşembe

TALİŞ'İN MİNİK KÜTÜPHANESİ


Bundan neredeyse 6 ay önce Talya'nın sevdiği-okuduğu kitaplardan oluşan bir liste yayınlamıştım blogumuz da.Bu sabah da her zaman yaptığım gibi elimde kahvem bloglar arasında küçük bir gezintiye çıktım ve sevgili Berna'nın blogunda "Ekin'in kitaplarından seçmeler" yazsını okuyunca neden ben de Talişin değişen kitap zevkini paylaşmıyorum ki diye düşündüm.
Önce Talişin vazgeçilmezi olan neredeyse her gece 5-6 kitabını okutmak için dişlerini fırçalarken pazarlığa başladığı Dora serisi var.
 Basit ingilizce kelimeleri öğretmesi,çocuğu da hikayenin içine katarak kendini hikaye kahramanı gibi hissettirmesi açısından çok başarılı bulduğum bir seri

                               Ardından  gelen kitaplarımız ise benim sevimli dostlarım serisi
                                    Bu seride ise Maskara maymun ve ilginç inek favori kitaplarımız

Ardından gelen seri ise yap-bozlu kitaplarımız,her ne kadar hikayeleri Talya'nın çok ilgisini çekmese de yap-bozları ile oynamak hala çok hoşuna gidiyor:)



 Anne-kız bayıldığımız bir kitap daha ...kırmızı bir elmanın içinde yaşayan küçük kurtçuğun sevimli hikayesi 

Taliş henüz 1,5 yaşlarında iken aldığım sesli kitaplar serisi "pıtırcık"ve maceraları

                           ve bizim için bir klasik tübitakın erken çocukluk dönemi kitapları







Ancakk bir kitap var ki bizim için yeri bambaşka taliş henüz 4 aylıktı sanırım O'na kitap okumaya başladığımda ve o zaman ilk kitabımızı almıştık"Üç küçük domuzcuk" o kadar dikkatle dinlerdi ki:)ve ilk kelimesi de anne,baba,mama yerine hain kurt efekti çıkarmak olmuştu:) en şaşkın,en tatlı haliyle ha ha haa diyerek görüp göreceğiniz en sevimli kurt olurdu.

İşte bizim kütüphanemizin bir bölümü....umarım diğer annelere fikir vermesi açısından faydalı olur.

2 yorum:

Berna dedi ki...

Yapbozlu kitaplar ve üç küçük domuzcuk (ve serisi) bizde de var. Ekin hala keyifle okuyor, daha küçükken dokunma bölümlerine bayılırdı :)
Çocuk kitaplarına bayılıyorum, büyüdükçe de alternatifler artıyor, ne güzel :)

AYŞE dedi ki...

tam kitaplarımızı yazayım dediğim zamana denk geldi yazın gülaycım anlaşmış gibi:)küçük kitap kurdumu çok öpüyorumm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails