9 Kasım 2009 Pazartesi

TRİBAL ENFEKSİYON


Türk'ün ateşle imtihanına döndü bizim A H1N1 muhabbetimiz.Geçen hafta akşam yenen keyifli yemekten sonra başlayan mide bulantısı sabah ishal,ateş,halsizlik ve anormal eklem ağrıları ile son buldu.Gün 24 saat ben bunun 20 saatini uyuyarak geçirmiştim ki beni tanıyanlar bilir talişin sabahlara kadar uyumadığı günlerde bile ki bu durum aylarca sürmüştü gündüz uykusu uyumamıştım.Ali bile durumumdan hafifçe tırsmaya başlamış olacak ki mümkün mertebe bana yaklaşmamaya özen göstermeye başladığında ahaaa kaptık mı virüsü baksana iyi günde kötü günde diye söz veren kocam bile yavaşça kızımızı da alarak odamı terk etmeye başladı diye kafamda en kötü senaryoyu yazmaya başlamıştım .Bu durum yaklaşık 3 gün kadar sürdü.Ali'nin telkinleri ile başladığım ilaçlar ve bol bol dinlenme hali ile kendimi toparlamış bulunuyorum.Sanırım hafif bir soğuk algınlığı atlattım ancak bu A H1N1 nasıl bir korku ve endişe hali yaydıysa etrafımıza her türlü hastalığı bununla özleşleştirmeye başladık.
Talya ile hepinizin bildiği ve uyguladığı gibi  küçük koruma önlemleri aldık.İlk ve en önemlisi talişi öpmeye çalışanları geri püskürtme çabalarımız...ya anlamıyorum bir tek ben mi haberleri izliyorum öpmeyinnn artık diye boynuna yazı asacağım talişin...oyuncak marketlerin birindeyiz talişle son dönemde sık sık gitmeye  başladığımızdan çalışan personel talyayı iyi tanıyor karşıdan gülden ablası talya gelmiş diyerek atağa geçiyor yanımıza ulaştı öpme pozisyonu aldııııııı
-gülden'ciğim öpme istersen bak salgın malgın hık mıkk
hafif bozulmuş bir ses tonu ile
-aaa tabi haklısınız
arkasına bakmadan yanımızdan uzaklaştı gülden ablamız!!!!!
birkaç gün sonra tekrar gittiğimizde ise kuru-soğuk bir hoşgeldiniz o kadar
Talişle bir şeyler atıştırmak için oturduğumuz cafedeki kızlar ise daha anlayışlı çıktı hiç değilse öpebilirmiyiz diye sorma nezaketini gösterdiler..Bu gün içinde yaşadığımız öpücük püskürtme çabalarımızdan sadece bir kaçı.Neden öperek mıcıklayarak çocuk severler hiç anlamam oldum olası yolda gördüğü çocuğa saldıran aguguk gugucuk modunda biri olmadığım için anlam vermekte cidden güçlük çekiyorum
Taliş ise benden çok daha iyi bir kriz yöneticisi öpmek isteyenlere, en sevimli haliyle uzaktan öpücük atma yolunu buldu..Durumu benden çok daha iyi idare ediyor:))
Biliyorum ki tek ben bu durumda değilim bir çok annenin durumu bizimki ile aynı sanırım ki bu kış hepimiz için çokkkk uzun geçecek

2 yorum:

Blogcu Anne dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun. Biz de geçen haftalarda benzer durumları yaşadık (ben değil de, oğlum grip miydi, değil miydi bir şeyler atlattı.) Sinir bozucu.

Bu öpüşmece koklaşmaca konusunda da tamamen katılıyorum. Normalde de canım cicim muhabbetlerinden hoşlanmayan biri olarak domuz olsun olmasın kış aylarında şapır şupur öpülmekten de, oğlumu öpücüklerden korumaktan da baydım. Hem niye öpülsün ki çocuklar? En sinir olduğum şey de çocuk bir şey istediğinde "Öpücük verirsen yaparım" muhabbeti. Kim olursa olsun, neden böyle bir çıkar beklentisi olsun yani?

Bence hüküment youtube'u, wordpress'i, blogger'i yasaklayana kadar öpüşmeyi yasaklasa daha hayırlı bir iş yapmış olur.

gülay dedi ki...

sevgili elif
geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkür ederim.
Bakk öpersen bunu veririm durumunu ne kadar engellemeye çalıştıysam da yeterli olmamış ki arkadaşım geçen günlerde talişi öpmek istedi taliş ise bana dönüp
-anne öpersem ne verecek diye sordu
çocuklarımıza ne yazık ki şu mesajı veriyor-uz Hayatta sevgi dahi karşılıksız değildir...
ufacık beyinler için ne acımasız bir mesaj olduğunu kızım bu kelimeleri sarf edince anladım
abi:)denizin hastalığını blogundan takip etmiştim güzel haberlerini almak emin ol çok rahatlatıcı umarım tekararını yaşamayız

SEVGİLER

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails