16 Temmuz 2009 Perşembe

KİTAPLARI SEVİYORUMMMMM

Talya henüz yeni doğmuştu ona kitap okumaya başladığımda ciddi uyku sorunları olan ,kolikli bir bebekti talya onu sakinleştiren tek şey kucağımda olup onunla bir şeyler konuşmamdı aralıksız konuşma potansiyelini bu gövdede barındırdığını sanan ben bile tıkanmıştım şarkı türkü söylemekten agucuk gugucuk yapmaktan geceler uzundu ve bir şeylerle ilgilenmem ve bir yandan da talişi ağlatmamam hatta bir küçük mucize olursada onu uyutabilmem lazımdı ve aldım elime kitabımı taliş kucağımda yüksek sesle okumaya başladım talişe ilk okuduğum kitap ise jostein gaarderin sirk müdürünün kızıydı:))))))))))ardından diğer kitaplar geldi hem rahatça kitabımı okuyabiliyor hemde talişi ağlatmadan oyalayabiliyordum...

talya 4 aylık olmuştu ve ilk kitabını almıştık 3 küçük domuzcuk (bu kitap sonraları o kadar kıymetli oldu ki taliş için )çevremdeki herkes ki buna alide dahil minicik bir bebeğin kitap okumamdan hiç bir şey anlamadığını kısacası boşuna kürek çektiğimi söylüyorlardı..ama tahmin edilen uzaylı anne inadıyla okumaya devam etmiştim hergeçen gün kitap sayımız ve talişin okuduklarıma olan ilgisi artıyordu..ilk sözcüklerinden biri hain kurt efekti çıkarmak oldu ha ha haaaaaaa:)))şu an ise 4-5 çok sevdiği kitabını sayfası sayfasına ezberledi kuzenlerine ben okumayı biliyorum diye hava bile atıyor:)

sanırım küçük bir kitap kurdu yetişiyor ...ve bunda azda olsa (ki az olduğunu mütevazilik olsun diye yazdım:))))payımın olduğunu bilmek müthiş keyifli bir duygu..


favori kitapları ise değişkenlik gösteriyor son dönemde pinguya merak saldık deli oluyor pingunun maceralarına











talişi büyüleyen şey televizyonda izlediği karakterlerin maceralarını kitapta okuyor olmak sanırım

ve bitmeyen aşkımız telettubiesler


bizim son dönemdeki favorileri kitaplarımız bunlar ancak bahsetmeden geçemiyeceğim tubitak yayınlarının erken çocukluk dönemi kitaplarınıda şiddetle tavsiye ederim aldığımız kitapçıda sadece Yavru köpek adlı kitabı bulabildik en kısa zamanda seriyi tamamlamaya çalışacağım

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails