10 Haziran 2009 Çarşamba

şşşttt talya tuvalette:)


Bu atraksiyonlu, bol gerilimli hikayemize nereden başlamalı acaba….her şey talişin bez markasını bir anlık gafletle değiştirmemle başladı, ne yazık ki çok hafifte olsa pişik olmuştu talişkonun narin popişi:) bende biraz hava alsın diye 10 dakika bezini bağlamamak gibi bir hata yaptım, başıma geleceklerden habersiz. Aradan 5 dakika geçmedi ki taliş kakasını odasının baş köşesine, saklanması gereken güzide bir eser gibi yapmış:)) bu görsel şovu benimle de paylaşmak için basa basa hole kadar gelmişti….beni tanıyanlar bilir ki sabahları kahvemi içmeden pimi çekilmiş bir bomba gibiyimdir ancak gördüğüm manzara karşısında tek söyleyebildiğim şey talya ne yaptın senn!!!! oldu ( diyorum ya bu kız bana sabrı öğretiyor diye) ve o an 2 aylıkken aldığım lazımlığı(bu da ayrı bir hikaye bir ara bunuda anlatırım) belki bir güç bulurda başlarım diye aldığım alıştırma külotlarını kullanma vaktimin geldiğini fark ettim şaka maka derken benim koklamaya kıyamadığım prensesim 29 aylık olmuştu bu kadar büyüdüğünü kabul etmeyip onu bezlemekten keyif alsamda (buda hastalıklı bir ruh hali biliyorum ama onun hala bana bağımlı olduğunu hissettiğim son kalemde bezlemekti emzirme dönemi bittiğinde bu özel anı yitirdiğimi fark edip depresyona ramak kala kendime gelmiştim dedim ya çok normal bir anne değilim diye)artık kuzucuğun tuvalet eğitimine başlamanın vakti gelmişti.
BİRİNCİ GÜN
Taliş inatla lazımlığı kullanmamak için direniyor... yapmadığım maymunluk ,içinde çişini tuvalete yapan hikaye kahramanları olan masallar,vaatler bana mısın demiyor çelik gibi inat var kuzuda ,klasik oğlak burcu işte…:)saat başı çişimizi yapıyoruz ama altımıza..sabırla bekliyorum..o bana inatla karşılık veriyor artık bu bir savaş haline geldi ve ilk raundu talya kazandı benimde cihana ün yapmış sabrımın sonu geldi yaşasın prima diyerek talişi bezledim yok olmayacak bu iş bezlensin işte 7 yaşına kadar…
İKİNCİ GÜN
Bugün umutla kalktım yataktan; evet bezi çıkardık ama o ne dakika bir gol bir yine altımıza kaçırdık yok hazır değil:(( acaba fizyolojik bir sorun mu var?belkide lazımlığını sevmedi ;evet yaa neden ben bunu daha önce düşünemedim beklide klozeti kullanmak istiyor. Acil tarafından bir klozet aparatı alındı ama talya bundan hiç hoşlanmadı akşam olmak üzere ve ben ağlamamak için kendimi zor tutuyorum..pc açıldı taliş kraliyet tahtına oturdu netten indirdiğim lazımlığına oturmuş çocuk resimlerine bakıyoruz ve o çok kıymetli çişini yapmasını bekliyoruz derken o mucizevi ses geliyor yanlış duyuyor olabilirmiyim acaba ....evet bu çiş sesi neredeyse sevinçten delireceğim taliş şaşkın, korkmuş (sanırım biraz fazla sevinmişim:)) )hemen babaya telefon açılıyor müjdeli haber veriliyor babamız elinde küçük hediyesi ile eve geliyor ee sanki oluyor bu iş
ÜÇÜNCÜ GÜN
Hala çişim var demiyor oturtursam yapana kadar da lazımlıktan kalkmıyor neredeyse 1 saat oturdu bu sabah ne zaman çişim var diyecek bu kız yaaaa
Derken annenin aklına ilginç bir fikir geliyor hemen renkli kartondan bir çiş tabelası hazırlanıp odasının kapısına yapıştırılıyor gülen yüz ve somurtan yüz sticerları hazır talişe anlatıyoruz eğer çişini lazımlığa yaparsan bu gülen yüzlerden yapıştıracaksın ama kaza olurda altına kaçırırsan somurtan yüzü yapıştıracaksın kaka yaparsan da yıldızlıdan taliş biraz sonra hem çişini hem kakasını yapıyor ikisinide yaptım diyerek şimdi ne yapıştırıcaz:)))hem yıldız hem gülen yüzü zevkle yapıştırdı büyük başarısının ödülü olarak
Yemeğe dışarı çıkıyoruz arka koltukta tahtımızda bize eşlik ediyor restorandayız bayanlar tuvaletinin girişinde ali kapıda ben ve tahtına kurulmuş taliş yok yapmıyor bizi görenler ya gülme krizine giriyor ya korkup kaçıyorlar
4 GÜN
Bitti taliş bu işi öğrendi çişim var dedi ve çişini sonunda lazımlığına yaptı bugün neredeyse hiç kaçırmadı altına asıl mucize ise geceleri tamamen kuru uyanıyor uykusundan resmen sihirli bir değnek değmiş gibi talişe bu işin bu kadar zor bir yandan da bu kadar kolay olabilmesi ne komik zorluğu ciddi bir şekilde sabır istiyor kolaylığı ise bir kere lazımlığına yapmaya başlarsa gerisinin çorap söküğü gibi geliyor oluşu.ihtiyacınız olan tek şey sabır ve çocuğunuzun hazır olduğu anı kollamak
bu yola baş koymuş tüm annelere diyeceğim tek şey var gazanız mübarek ola:))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails